Sunday, January 02, 2011

NEW YEAR / NEW HOPES ...

Koca bi yılı daha yedik sayın seyirciler...iyisiyle kötüsüyle her şeyiyle bi yıl daha geride kaldı...geçen yılın muhasebesini yapacak olursam düz çizgi diyebilirim gidişata...
İki önemli acı kaybımız oldu...Özellikle daha çok zaman geçirdiğimiz dünyaya indirilmiş meleklerden biri Gönül Teyzeciğimiz de bizlerden ayrıldı...onu hepimiz çok özlüyoruz...ama oradaki diğer meleklerle karşılaştığını ve acılarının dindiğini düşünüp rahatlatıyoruz kendimizi...cennette olsunlar...
eski dostluklarımın devam etmesi bana güç veriyor....her tür huyunusuyunupırtınızırtını bildiğim kişilerin uzun yıllar benimle olmasından çok mutluyum...moşicim, nimycim, pinycim ve diğerleri....hep durun oralarda biyerlerde...sizi sefiyorum...
hayatıma bu sene giren canım arkadaşım defff...kendisini çok sevmekdeyim...ve de arkadaşım olduğu için mutlu olmakdayım...iyi ki var olmuş ve iyi ki rastlaşmışız...ısınma turları attığımız bitmiş seneden sonra yeni yılla birlikte daha çok ve daha derinlemesine zamanlar geçireceğimize eminim...
dansımın hala hayatımın bi parçası olmasından dolayı sonnn derece mutluyum...daha uzun yıllar bu ekibin bu işi birlikte götürmesi, aradaki dostluğun kırılmaması, güzel eserler üretip bunları paylaşmamız...bunlar da dileklerim arasında...hayatımdaki yeri çok büyük....
Yarıyılın ardından hayatıma booom! diye düşüvereb aşkı saymazsak tabi...yılın sürprizi o oldu ve tam anlamıyla büyük bi renk cümbüşü yarattı, hareket kattı, sinerji yaptı, etkiyi arttırdı...benim hızıma yetişip de sollayıp geçecek biri çıktı sonunda karşıma...dilimden anlayan ve attığım pası güzel karşılayıp geri atan...bana öğreten...besleyen...genişleten...tamamlayan...aramızdaki uyumu seviyorum...zaman zaman kopuşlar yaşansa da dengelendik ... niyet varsa hepsi olur ...:)
araya giren askerlik ilişkimizi zedelemedi, tam tersine daha da güçlendirdi, sağlamlaştırdı, buna inanmaktayım...ilk zamanlar biraz daha zordu, alışmaya çalışmak ...ama şimdi her şey yolunda...ve de zaten az kaldı dönüp gelmesine...final countdownlardayızzz...gelsin ve de başlayalım yeniden :) beklemedeyiz sabırsızlıkla...
Let's talk about 2011...Bu bilimkurgu filmlerinde sıklıkla adı geçen zamanların içinde olmak insanı bi garip yapıyo tabi...kendimi daha bi cosmic hissetmekteyim...hala uçan arabalar ya da evimizi paylaşan robotcuklar yok...ama gelecekten umutluyuzzz...hergün yeni bişiler çıkıyo...içinde bulunduğumuz çağı çok da küçümsemeyelim...hızına yetişemediğimiz oluyor bazen...bu yıldan dileklerime gelince...ennn büyük dileğimi beni tanıyan ve yakınımda olan herkes biliyor zaten...hayatımda bana en büyük acı veren ve üzerinde en çok emek sarfettiğim şey konusunda bi türlü kara büyüleri kıramamış olmam beni üzmeye devam etmekde...şu ortamdan kurtulduğum an gerçekten de tüm hayatıma huzur örtüsü yayılacak ve domino taşı gibi ışık saçacağım her alana...umarım bu konudaki çabalarım bi sonuç bulur ve hakettiğimi alabilirim artık...en kilit durum bu...onun dışında ev ortamındaki saçmasapanlıklardan da sıyrılasım var...bazı zamanlarda yaşadığım düzensizlikler ciddi anlamda beni etkilemekde ve ilerleme konusunda önüme engeller çıkarmakda...artık benim hayatım başlasın istiyorum...daha güçlü ve kendimden emin adımlarla...kendimi güvende hissetmek istiyorum...
Yılbaşı gecem çoook güzel geçti...canım arkadaşım Burcu beni evindeki particiğine davet etti...tam anlamıyla kusursuz bi gece oldu...her şey dozunda ve olması gerektiği gibi...kestaneli pilavlı koccaman hindimiz boylu boyunca masanın ortasına uzandığında kendimi amerika'da bi ailenin evinde konuk hissettim...şarabımı yudumladım keyifli keyifli, müziklerle dans ettim...yeni tanıştıklarımla keyifli sohbetler ettim...kısaca her şey çok güzeldi....cici evsahipliğinden dolayı teşekkürler burcuuu :)

4 comments:

ice blue said...

Verdiğiniz bilgiler çok faydalı oldu Macbook Servis olarak sizlere teşekkürlerimizi sunarız.

Cihan ALKAN said...

www.maydanozsozluk.com

escortbayan said...

En seçkin travestiler İstanbul, Ankara, Bursa, İzmir, Antalya en güzel Travestiler travesti - kadıköy travesti - kadıkoy travesti - kadikoy travesti - travesti kadıköy - ataşehir travesti - halkalı travesti - beylikdüzü travesti - avcılar travesti- trv - travesti istanbul - anadolu yakası travesti - avrupa yakası travesti - bakırköy travesti

Yusuf Kenan Duran said...

Blogunuzu şöyle bir göz attım lakin biraz kaç tasarımsal değişikliğe ihtiyacınız olduğunu söyleyebilirim. Fikir almak ve ziyaret etmek isterseniz yusufkenanduran.blogspot.com'a beklerim. iyi çalışmalar.