Sunday, March 15, 2009

yapıp ettiklerim...

Bu aralar "enginar " zamanıydı...enginar, bizimkilerin geçen sene sahneye koyduğu yeni eserleri...çıplak ayaklar kumpanyası+c dans c ortak yapımı lezzetli mi lezzetli, tadından yenmez bi görsellik ...senede bir günü sabırsızlıkla bekliyoruz biz müdavimler...her defasında yine yine kendimizden geçiyoruz izledikçe...hepsi birbirinden yetenekli profesyoneller olunca ve ortada anlatacakları bi konu olunca izlemek de çok keyifli ve biraz da can acıtıcı oluyor...neslimiz gençliğinin kendi içinde ve insanlar içindeki devinimleri...kendimi öyle yakın buldum ki hikayelerine...öyle olayın içindeyim ki...orada da var benden bi parça...özellikle modern kadın ve modern kadının üzerine yüklenen milyonlarca psikopatça imaj ve sorumluluk...modern kadın kariyer yapar ama asla eşinin önüne geçecek kadar değil, modern ve beyaz kadın hiç estetik yaptırmadan her zaman genç ve güzel görünür...olmayan bi biyonik robotdan bahsediyor sanki...varoluşu imkansız olan...hele ki sonlara doğru candaşın solosu var ki...ilk izlediğimde gözlerim dolmuşdu...gelen vurdu, giden vurdu...en çok da sarılıverdiklerim tekmeledi misali...çok fena çokk...hepinizi bir kez daha ayakta alkışlıyorum...iyi ki sizi biliyorum...

gösterinin öncesinde de orin camus'nun workshop una dahil olma şerefine nail oldum...tanrım, bugünleri de mi görecektim demekden de kendimi alamıyorum ki...eskiden olsa çekinirdim seviyemi yeterli görmeyip...üstelik o gün ayakta bile duramayacak kadar hasta olmama ve yalpa yapmama rağmen kafaya koydum, inat ettim...o yağmurlu günde soluğu stüdyoda aldım...çok zevkliydiii....garajın çatısının üzerine yağmur damlaları düşerken başka yeni yüzlerle orin'de dans etmek...iyi ki yapmışımm:)

http://www.ciplakayaklar.com/enginar2.html

1 comment:

purplesuicide said...

arkadaşım, özlemişim seni..
blogun geldi aklıma birden..
zaman ne de çabuk geçiyor, iyi ol.
zky