Monday, February 06, 2006

UP&DOWN


bu aralar canım sıkkın yine....iş yerinde yaşanan bazı olaylar iş hayatına karşı umutsuzlaşmama neden oldu yeniden....kendimi güvende hissedemiyorum yine ve bu durum benim performansımı etkileyen en önemli etken.....Nilşah'a yapılan davranışları bana yapılmışcasına yadırgadım.....ve üzüldüm.....o zaten şu anda hayatın bi kaç alanında birden karmaşa yaşıyor şu anda.......ki ona da söylediğim gibi her insanın hayatında olur bu gibi kaygan zeminler.....benim hayatımda da pek çok defa olmuştur......defalarca yere kapaklanmış buldum kendimi ve defalarca dizlerimdeki ve elbiselerimdeki tozları silkeledim, yaralarımı iileştirdim ve yürümeye devam ettim......inanıyorum ki her DOWN dan sonra mutlaka UP geliyor....hem de çok güzel bi şekilde geliyor.....geldiğini hissetirerek geliyor ve o UP'ların değerini, sağladığı adrenalini hissetmemizi sağlayan, bize mutluluğun anlamını hatırlatan şey de aslında DOWN'lar......iyi ki varlar......DOWN'larımı da seviyorum ben........
hayat şu anda düz çizgi........aşağıda ya da çizginin üzerinde değilim.....çok ciddi şeyler yok yaşantımda......sadece AKMAYA DEVAM EDİYOR.......moral bozukluğumun geçici olduğunu tahmin ediyorum ........artık ofis içinde daha sessiz tavır takınmaya karar verdim......axi halde yüxexesime devam edersem bu durumdan zarar göreceğime inanıyorum.....durumu kabullenme ve kişileri izleme moduna geçtim şu an.....kendimi güvende hissetmiyorum.....ben artık kendi işimin olmasını istiyorum....söz dinlemek bana göre değil sanırım....asi ruhumla çatışıyor söz dinlemek.......ve kendi kendime küskünleşiyorum....kabuğumu örtüyorum üzerime......aldığım eğitimleri, kendime verdiğim emekleri boşa harcamışım gibi hissediyorum......doğru kararı vermek içinse her geçen gün daha az zamanım kalıyor.....kendime bir dal seçip o dalın üzerinde tünemek ve hep o dalda kalmak istiyorum ben ve bunu hep istedim.....ama o dalın seçimini yapamıyorum sadece milyonlarca dal arasından.....bu sefer oldu sanmıştım ama sanırım yine yanıldım.....belki de daha zamanı var......benim hala umudum var......melek kanatları farkedilecek...inanıyorum......şu an sadece farkındalık var......bunun sonrasında uçuşa başlicam.....
en önemli gelişme dansa başlamam....o kadar mutluyum ki....yeniden dans...yeniden candaşla dans ......candaş müzikleri.....candaş elastikiyeti ve estetiği......ifademi sağlayan tek insan belki de....dans ederken kendimi çok ii hissediyorum.....bunun sonucunun olması da sevindirior.....bununla ilgili detayları ayrı bi yazımda yazıcam....
"hayalle hafıza ateşle su gibidir. her biri isterki bir tek kendi kalsın orta yerde, öteki kaybolsun. hayal dediğin hafızayı boğmak, hafıza dediğin de hayali yakmak ister. onlar didişirken biz de deriz ki bu yaptığınız gaflettir. zaira sade bu demde değil başka başka demlerde yaşamışlığımız var. aslında siz karındaşsınız. o vakit onlar kavgayı keser. anlarlar ki hatırlamak için hayal kurmaya, hayal edebilmek için de hatırlamaya muhtacız. hikaye dediğin de budur zaten. bu andır. içinde geçmiş ve gelecek, hafıza ve hayal barınır. her hikaye ezeli evveli olmaya, alabildiğine hudutsuz bir andır. ne başta, ne sonda; tam da ortadadır."
ELİF ŞAFAK
bu abla beni bitiriyor......tek kelimeyle muhteşem.....bu kitabı benim yaşlarımda yazdığına inanamıyor insan.....geçen gün bi tv programında izlemiştim....annesinin işi dolayısıyla yurt dışında yaşamak ve okumak zorunda kalmış kendisi....işte bu yabancılaşma ve yalnızlık onu kitaplara itmiş...kitaplar da yazmaya.....ben de daha ii yazmak istiyorum.....
şimdilik nokta.....

No comments: